Logga inBli medlem
Båtturen (Fiksjon)

Del 1

Det var en fin torsdagsmorgen, jeg våknet og kjente utenpå bleien min. Den var full av tiss, jeg kjente at jeg måtte tisse mere. Jeg slappet av og fylte bleien til bristepunktet. Jeg hadde spart de siste innleggene til Mammi skulle hente meg. Jeg sto opp og gikk til kjøkkenet, Safari-bleien hang tungt i skrittet.
Jeg laget kaffe, drakk noen kopper for å få i gang magen.
Jeg hadde begynt å spise babygrøt hver morgen nå, selv om jeg ikke hadde flyttet inn til Mammi riktig enda. Jeg fylte bleien mens jeg varmet vann til grøten, bæsjen spredte seg i bleien da jeg satte meg ned for å spise. Jeg tenkte på Celine, hun satt sikkert i bæsjebleien sin og spiste grøt hun også.
Jeg spiste maten min og drakk flasken min, så gikk jeg på badet og kledde av meg. Jeg la merke til at det hadde kommet litt bæsj på pysjen også. Jeg kastet bleien i søppeldunken og vasket bort det verste med våtservietter, jeg dusjet lenge. Jeg tørket meg og tok på meg en tørr Safari med de 2 siste innleggene jeg hadde. Jeg tenkte at dette er sikkert siste gangen jeg tar på meg en bleie selv. Mammi hadde bedt meg bruke plast-trusen og tidlåsen satt på T2, så kledde jeg på meg en hvit langermet body, sokker, den lyseblå genseren jeg hadde fått av Mammi og bamse-selebuksen jeg likte så godt.

Jeg hadde pakket bagen etter Mammi sin liste denne gangen også.
I bagen var det bodyer for flere dager, strømpebukser, ekstra plast-truse, selebukser og en seleshorts. Det var gensere, pysjer, smokker og flasker. Mammi sa hun skulle ordne med typiske båt-ting som båt-sko, bade-utstyr og redningsvest. Bleier skulle jeg heller ikke tenke på.

Jeg satte bagen i gangen, la Bamse-jakken frem. Jeg tok med de siste bleiene jeg hadde også, det var en herlig blanding av forskjellige Rearz, Crinklz og LFB. Mammi fikk bestemme om vi skulle ta dem med eller ikke. På en knagg i gangen hang gå-selen, bleieholderen, smokkholderen og vottene. Jeg la meg på sofaen og ventet til jeg ble hentet.

Jeg må ha sovnet på sofaen, for jeg våknet av tuting utenfor. Kort tid etter hørte jeg døren bli åpnet og Mammi sin stemme i gangen. «Er du klar, gutten min?»
«Kommer, Mammi!» svarte jeg. Jeg møtte henne i gangen, hun sto klar med sele og votter. «Du kan vente med jakken, det er varmt nok. Men vi tar på selen med en gang» Mammi strammet selen, puttet mobilen min og nøklene i lommen, «disse kommer du ikke til å behøve mer» sa hun. Mammi tok bagen min og bestemte seg for at bleiene kunne bli med. «Ta med jakken din, så setter vi deg i bilen. Celine venter veldig»
«Smokken, Mammi» sa jeg, hun klipset smokk og smokkesnor fast i den ene selen på selebuksen. Mammi lukket døren og vi gikk til bilen. Det var så fint å møte Celine igjen, jeg fikk komme på hennes side og si hei før jeg ble satt i setet mitt og fikk selene festet. Vi fikk hver vår flaske med saft før Mammi la alle nøklene mine i en konvolutt som hun la i postkassen min. Celine tok ut smokken og pratet i vei og hva hun hadde gjort i barnehagen og om alt vi kunne gjøre sammen med Felicia når vi møtte henne.
Jeg registrerte at det svingte en kassebil inn til huset da vi kjørte ut. «Ørjans Flytte- og Vaskebyrå» sto det på bilen.

Da vi kjørte ned til båthavnen, sto allerede Onkel og Felicia og ventet på oss. Felicia satt i en vogn lik den Celine hadde. Hun ble glad da hun så det var oss som kom. Vi parkerte, Mammi og Tante hjalp oss ut og festet bleieholderne våre med en gang, så ble vi koplet sammen, så Mammi kunne holde oss begge. Celine og jeg fikk 2 bleiepakker hver som vi kunne bære til båten, Mammi og Tante tok bagene.
Vi så at Felicia også hadde på seg sele og bleieholder. Mammi tok av oss vottene og vikk hilse på.
Vi ga Felicia hver vår gode klem og sa at vi gledet oss. Onkel fikk også klemmer. Jeg har en liten overraskelse til dere barna når vi kommer ombord, sa han. Vi jublet!
Onkel sendte Tante ombord først, så det var en voksen der til å passe på oss. Så hjalp han Celine og meg ombord, før han kom bærende på Felicia. Han bar henne ned i båten, der hadde Onkel montert en liten lekegrind, den så mest ut som et bur for sprinklene gikk helt opp til taket. Han satte ned Felicia, ba oss gå inn og lukket døren. Felicia hadde noen tykke og rare tøfler på seg. Onkel hadde fått med seg at vi lurte på tøflene hennes. «Felicia har oppført seg litt dumt» sa han, «derfor må hun ha på de tøflene til og med i morgen, da er straffen hennes over. Jeg har med slike tøfler til dere også, om dere ikke oppfører dere» sa Onkel og viste oss. Sålene i tøflene hadde masse spisse pigger, tøflene kunne selvfølgelig låses, så de ble på. «Med disse på, gjør det for vondt å gå. Dere blir nødt til å krabbe som Felicia må nå» fortsatte han.
Vi forsto at her var det bare å oppføre seg. Onkel plasserte bagene våre inne på lugaren til Felicia.
Båten til Onkel var stor, så stor at den hadde hatt 2 små baderom tidligere. Nå hadde han bygget om det ene til stellerom, han satte bleiepakkene våre der. Han skjenket kaffe til Mammi, Tante og seg selv. Så forklarte han om hvordan det fungerte i båten. Vi små måtte selvfølgelig gjøre som de voksne sa, men det var han som bestemte alt ombord. «Det er jeg som er skipper, så jeg har alt ansvaret og bestemmer også alt» sa han. «Når jeg sier det, må dere gå inn i lekeburet og være der til jeg slipper dere ut. Jeg vil ikke at dere skal gå i veien for oss voksne når vi går fra eller til en brygge.
«Men nå har jeg en overraskelse til dere» sa han og ga oss hver vår store pakke. Vi rev av papiret og pakket ut hver vår nye redningsvest! De var spesial-bestilt til oss, rosa til jentene og lyseblå til meg, de hadde store reflekser på kragene og fine trykk av sjøstjerner, krabber, måker og båter overalt. Jeg synes de var skikkelig fine. «Nå skal jeg slippe dere ut så dere får på redningsvestene, etterpå må dere vente i lekeburet til vi har kommet oss av gårde. Etterpå skal dere få komme opp» sa Onkel.

Vi fikk på oss vestene, fikk hver vår flaske og måtte vente i lekeburet igjen. Vi hørte motorene startet og kjente at båten beveget seg. Etter en stund, kom Tante ned og hentet oss. Vi fikk være oppe en stund, onkel pekte på en skjerm, viste oss hvor vi var nå og hvor vi skulle fortøye. Da vi nærmet oss, ble vi fulgt ned til lekeburet igjen. Det ble stille i båten, bare litt summing fra en liten motor som visstnok lagde strøm. Onkel var flink til å forklare. Vi ble hentet opp og fikk lov til å komme på land. Det var en stor plen der. Onkel hentet leker til oss og vi lekte sammen med Felicia. Hun kunne bare krabbe, så vi satt mest stille og lekte.

Tante kom med en kurv med mat og drikke og grillkull. Mammi kom etter med en fullpakket stelleveske.
De voksne gikk litt frem og tilbake mellom båten og plenen, men det var alltid én der som passet på oss.
Mammi hjalp Onkel med maten mens Tante skiftet bleier på oss. Både Felicia og jeg hadde bæsjet. Celine hadde bare tiss i sin bleie.

Etterpå varmet Tante opp middagsglass og hjalp oss å spise. Solen begynte å gå ned, Onkel mente det nærmet seg leggetid. Vi ble hjulpet tilbake i båten og ned på det trange stellerommet. Vi fikk på tørre bleier med doble innlegg før det var på med pysjen. De voksne pratet om det var nødvendig å legge oss i seler, siden Celine og jeg hadde begynt å sove uten ble de enige om å prøve uten den første natten. Sengen til Felicia var større enn sove-buret på hytten så det var god plass til oss. Vi drakk natta flaske mens Tante leste. Så fikk vi festet både votter og smokker. Onkel hang opp en baby-call med kamera, «sånn, nå kan vi følge med dere selv om vi voksne sitter på bryggen» sa han.

Det var litt rart å legge seg, vi hørte bølger som slo mot båten. Det gjorde oss veldig søvnige. Jeg la meg bak Celine og holdt rundt henne, Felicia krabbet inn i Celine sine armer. Sånn sovnet vi.
Mammi, Tante og Celine henter Bjørn. De skal bli med Onkel og Felicia på båttur

Tillagd 2 apr 2022   Noveller   #Man som bottom #Kvinna som top #Man som top #Kvinna som bottom #Adult Babyhood #Napp, etc. babyattribut #Självständig lek #Kärleksfullt omhändertagande #Uppfostring/Disciplin #Påtvingad babyfiering #Rörelsehindring/bondage #Låsbara plagg #Allt-i-ett-blöjor #Våta blöjor #Smutsiga blöjor

Du kan inte se eller skriva kommentarer eftersom du inte är inloggad.

🗁 Noveller

🖶 Print  Alster ID 5382  Anmäl

Den skandinaviska gemenskapen för oss vuxna som släpper fram vår inre litenhet, för oss som tycker det känns bra att bära blöjor och för våra vänner, nära och kära. ♥
Bli medlem – enkelt och gratis  Om ABDL Scandinavia  Regler  Feedback / Kontakt  Annonsera   Grafik: Standard / Diskret   Copyright © 1996-2024